Dag med Signe och Bea

Hejjsan!

dagen började med att jag gjorde fint på mitt rum och sedan var det något som gick snett mamma var inte nöjd med oss.. jag och min syster ^^ men nu äre bra igen! :) sedan kl halv 1 kom min älskade Signe hem till mig, och sen kl 2 kom även Ellie hem, då blev det fullfart på oss alla. och mycket bus.. jag ocg Signe for ut på byn med ellie ett tag tills vi frös fast och gick in. sen blev det kladdkaka och sedan gick vi iväg till annika och hölsade på och där var även maria, det var trevligt att träffa dom eftersom vi alla 4 gick i samma klass förr.. :)
Då vi kom hem till mig igen vid 6 tiden så var Signes mamma hemma hos mig. egentligen skule vi äta men jag tog sakerna och sprang med signe och åkte med henne hem i stället och är här hos henne nu!! :D <3

vi har just sätt klart på filmen drag me to hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0